HTML

ITÉlet

Egy multinacionális cégnél dolgozó informatikai manager szakmai blogja. Észrevételek, tapasztalatok szoftver fejlesztésről, vezetésről, managementről és hatékonyságról itthoni és külföldi példákon keresztül. Az informatikáról másképp...

Utolsó kommentek

  • 232323: Szóval managernek jó lenni, akkor dől a nagy lé, felelősség meg számonkérés sehol. Krém. (2019.10.31. 15:24) Kirúgják-e a menedzsert ha hibázik?
  • Simon Géza: "A következő forradalmi áttörés, nagy dobás, ami megint tőzsdei felfutáshoz vezet, az nem valamilyen informatikai dolog lesz, hanem egészen más." Ha a generic AI nem informatikai, akkor igazad van.... (2018.02.19. 07:01) Az IT jövője
  • pggp: @AnyTink: Köszi, de én csak egy blog olvasó vagyok, aki jól tudja használni a keresőt ;-) (2017.10.17. 07:19) Milyen volt hazaköltözni?
  • AnyTink: @pggp: :) Gratulálok a család bővüléséhez és a sikeres 'hazatelepedéshez'. Mi most gondolkodunk a hazaköltözésen és jó olvasni mások élményéről! Köszönöm az írásod :) (2017.10.16. 18:49) Milyen volt hazaköltözni?
  • pggp: Tulajdonképpen igen, alakult valami: akocsis.com "2017 április, Dália eloször Szentesen" ;-) (2017.06.06. 21:51) Milyen volt hazaköltözni?
  • Utolsó 20

Gyakorlati útmutató a kényelmetlen helyzetekhez. Az utóbbi időszakban sajnos több olyan eset is előfordult, amikor a beosztottaim valamit elfelejtettek vagy nem jól csináltak meg, ezért most első kézből írnék ezek kezeléséről. Kezdjük az elején: emberek vagyunk, mindenki szokott…

Gyakorlati útmutató a kényelmetlen helyzetekhez. Az utóbbi időszakban sajnos több olyan eset is előfordult, amikor a beosztottaim valamit elfelejtettek vagy nem jól csináltak meg, ezért most első kézből írnék ezek kezeléséről. Kezdjük az elején: emberek vagyunk, mindenki szokott…

Az NJSZT Szoftvertechnológiai Fórumának rendezvényeire ritkán kerül sor, de általában érdekesek. Most sem volt másképp. A rendezvényről magáról itt lehet olvasni. Az előadás PDF formátumban letölthető innen. Az anyag elég hosszú (52 oldal), a fő üzenetet kiemelném: Most…

Az NJSZT Szoftvertechnológiai Fórumának rendezvényeire ritkán kerül sor, de általában érdekesek. Most sem volt másképp. A rendezvényről magáról itt lehet olvasni. Az előadás PDF formátumban letölthető innen. Az anyag elég hosszú (52 oldal), a fő üzenetet kiemelném: Most…

Az NJSZT Szoftvertechnológiai Fórumának rendezvényeire ritkán kerül sor, de általában érdekesek. Most sem volt másképp. A rendezvényről magáról itt lehet olvasni. Az előadás PDF formátumban letölthető innen. Az anyag elég hosszú (52 oldal), a fő üzenetet kiemelném: Most…

Az NJSZT Szoftvertechnológiai Fórumának rendezvényeire ritkán kerül sor, de általában érdekesek. Most sem volt másképp. A rendezvényről magáról itt lehet olvasni. Az előadás PDF formátumban letölthető innen. Az anyag elég hosszú (52 oldal), a fő üzenetet kiemelném: Most…

Outsourcing az, amit minden nagyvállalat csinál, de nem mindenki csinálja jól. A legtöbb esetben a megrendelő naiv, túlzott – vagy épp ellenkezőleg, túl alacsony – elvárásai vannak, ami mindenféle káros pótcselekvéshez vezet. Az alábbiakban leírok néhány hasznos…

Outsourcing az, amit minden nagyvállalat csinál, de nem mindenki csinálja jól. A legtöbb esetben a megrendelő naiv, túlzott – vagy épp ellenkezőleg, túl alacsony – elvárásai vannak, ami mindenféle káros pótcselekvéshez vezet. Az alábbiakban leírok néhány hasznos…

Outsourcing az, amit minden nagyvállalat csinál, de nem mindenki csinálja jól. A legtöbb esetben a megrendelő naiv, túlzott – vagy épp ellenkezőleg, túl alacsony – elvárásai vannak, ami mindenféle káros pótcselekvéshez vezet. Az alábbiakban leírok néhány hasznos…

Outsourcing az, amit minden nagyvállalat csinál, de nem mindenki csinálja jól. A legtöbb esetben a megrendelő naiv, túlzott – vagy épp ellenkezőleg, túl alacsony – elvárásai vannak, ami mindenféle káros pótcselekvéshez vezet. Az alábbiakban leírok néhány hasznos…

süti beállítások módosítása