HTML

ITÉlet

Egy multinacionális cégnél dolgozó informatikai manager szakmai blogja. Észrevételek, tapasztalatok szoftver fejlesztésről, vezetésről, managementről és hatékonyságról itthoni és külföldi példákon keresztül. Az informatikáról másképp...

Utolsó kommentek

  • 232323: Szóval managernek jó lenni, akkor dől a nagy lé, felelősség meg számonkérés sehol. Krém. (2019.10.31. 15:24) Kirúgják-e a menedzsert ha hibázik?
  • Simon Géza: "A következő forradalmi áttörés, nagy dobás, ami megint tőzsdei felfutáshoz vezet, az nem valamilyen informatikai dolog lesz, hanem egészen más." Ha a generic AI nem informatikai, akkor igazad van.... (2018.02.19. 07:01) Az IT jövője
  • pggp: @AnyTink: Köszi, de én csak egy blog olvasó vagyok, aki jól tudja használni a keresőt ;-) (2017.10.17. 07:19) Milyen volt hazaköltözni?
  • AnyTink: @pggp: :) Gratulálok a család bővüléséhez és a sikeres 'hazatelepedéshez'. Mi most gondolkodunk a hazaköltözésen és jó olvasni mások élményéről! Köszönöm az írásod :) (2017.10.16. 18:49) Milyen volt hazaköltözni?
  • pggp: Tulajdonképpen igen, alakult valami: akocsis.com "2017 április, Dália eloször Szentesen" ;-) (2017.06.06. 21:51) Milyen volt hazaköltözni?
  • Utolsó 20

Cikk a HVG-n amivel maximálisan egyetértek.

http://hvg.hu/karrier/20090305_cegkultura_kulonbseg_uzlet.aspx

"Növeli-e saját versenyképességünket, ha nagynevű multinacionális vállalatoknál szereztünk többéves tapasztalatot? Hogyan alkalmazzuk más vállalatoknál az ott megszerzett tudást, és mi jellemző a hazai cégkultúrára? Kitekintés. "

Címkék: multi karrier hvg cégkultúra

A bejegyzés trackback címe:

https://akocsis.blog.hu/api/trackback/id/tr515211202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hesz Roland · http://heszroland.hu 2009.03.13. 11:00:55

Csak egyet tudok érteni a ckkel, néhány kiegészítéssel. Internet: Tegnap bementem egy könyvelő céghez, megbeszéltük a találkozót, én ott állok az ajtóban, cég sehol. Telefonszámot is, és címet is a honlapjukról szereztem be. "Ja, hát már egy éve elköltöztünk, csak a honlapon a cím nem frissült" Ezen szavakkal. Nem frissült. Pontosabban: mi nem frissítettük, de ez olyan snassz. Állásinterjúra megyek egy céghez, ránézek a honlapjukra, egy 1997-es megoldású weblap, 800x600-nál jobb felbontással borzalom, utolsó hír 2007. október. Szoftverfejlesztő cég. Belső kommunikáció: Mikor tavaly elkezdtem írni az Angol munkakereséshez szükséges CV-t, komoly nehézségeim adódtak, ott ugyanis elvárás, hogy a CV-be ne az "ez és ez volt a feladatom", hanem az "ezt tettem, ez 20 millió forint megtakarítást eredményezett" bejegyzés kerüljön. Magyar cégnél esélytelen tippelni is, hogy mit sikerült elérni, milyen eredménnyel járt egy munka. Ügyfélcentrikusság: A lemaradás azért nagy baj, mert a nyugati cégek sem igazán ügyfélcentrikusak - elég csak kinyitni a nyugati sajtót -, tehát ha 10-es skálán nézzük, akkor mi nem a 8-as szinthez, hanem a 3-ashoz képest vagyunk lemaradva. De azért megnyugtat, hogy a valóság, ha ügyfeleket kérdezünk mást mutat mint a cikk. A külföldi ismerőseim miliméterre pontosan ugyan azzal találkoznak az USA-ban, Franciaországban, Angliában, mint mi Magyarországon. Ügyfélbarátságtalan cégekkel, morózus alkalmazottakkal és egy általános "az ügyfél a hibás" mentalitással. Ettől függetlenül a cikk mondandója teljesen korrekt - kéne változtatni. Pl. a nagynevű multinál a HR-es igazán odamehetne az új alkalmazotthoz, hogy ha már az interjúk során nem találkoztak, legalább az első nap megismerjék egymást. Mert a magyar HR is csapnivaló, nem csak a többiek.
süti beállítások módosítása