HTML

ITÉlet

Egy multinacionális cégnél dolgozó informatikai manager szakmai blogja. Észrevételek, tapasztalatok szoftver fejlesztésről, vezetésről, managementről és hatékonyságról itthoni és külföldi példákon keresztül. Az informatikáról másképp...

Utolsó kommentek

  • 232323: Szóval managernek jó lenni, akkor dől a nagy lé, felelősség meg számonkérés sehol. Krém. (2019.10.31. 15:24) Kirúgják-e a menedzsert ha hibázik?
  • Simon Géza: "A következő forradalmi áttörés, nagy dobás, ami megint tőzsdei felfutáshoz vezet, az nem valamilyen informatikai dolog lesz, hanem egészen más." Ha a generic AI nem informatikai, akkor igazad van.... (2018.02.19. 07:01) Az IT jövője
  • pggp: @AnyTink: Köszi, de én csak egy blog olvasó vagyok, aki jól tudja használni a keresőt ;-) (2017.10.17. 07:19) Milyen volt hazaköltözni?
  • AnyTink: @pggp: :) Gratulálok a család bővüléséhez és a sikeres 'hazatelepedéshez'. Mi most gondolkodunk a hazaköltözésen és jó olvasni mások élményéről! Köszönöm az írásod :) (2017.10.16. 18:49) Milyen volt hazaköltözni?
  • pggp: Tulajdonképpen igen, alakult valami: akocsis.com "2017 április, Dália eloször Szentesen" ;-) (2017.06.06. 21:51) Milyen volt hazaköltözni?
  • Utolsó 20

Két hírre szeretném felhívni a figyelmet:

Újautó-értékesítési adatok Európában: 2010 január

Érdekesség: Az utolsó oldalon országonként lebontva tekinthető meg a helyzet. Átlagosan +14,9% a változás tavaly januárhoz képest, ami némi bizakodásra ad okot.
Európa legrosszabbul teljesítő országa Magyarország -50,3%-os visszaeséssel.

Újabb csapás a Toyotának: 400 ezer Prius-t és Lexus-t kell visszahívni!

A Toyota visszahívásokról biztosan mindenki olvasott. Itt most a cikkben leírt konklúziót ragadnám meg:

Tanulság lehet minden vállalat számára, aki hasonló helyzetbe kerül, hogy - még ha fájdalmas is - jobb gyorsan és határozottan cselekedni, mint utólag nagytakarítani.

Szerintem is jobb azonnal beismerni a hibát és kijavítani, mint késlekedni és utólag nagytakarítani.

 

Címkék: autószektor

A bejegyzés trackback címe:

https://akocsis.blog.hu/api/trackback/id/tr35211309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

activer 2010.02.25. 13:29:10

Miért érdekesség az, hogy a magyarok kevés autót vesznek? Minden másból is keveset vesznek. Így alakult sokféle okból. Ők inkább az államadósság törlesztéséhez járulnak hozzá - új kocsi? minek?

Ismeretlen_151274 2010.02.25. 16:14:26

Minden elismerésem a TOYOTA-nak! Tulajdonképpen az volna a természetes, ha rendszeresen olvashatnánk ilyen visszahívásokról. Hiszen tökéletes autó nincs! A rejtett hibák rejtve maradnak.. Emlékezzünk a MERCEDES botrányára. Ha nincs az a svéd újságíró, aki felborul a teszt során, örök homályba vész a MERCEDES hibája. És vajon hányan haltak volna meg az utakon evégett? És vajon hányan halnak meg most is, hiszen nem minden autógyár olyan tisztességes, hogy fel meri vállalni a hibáit. Külön érdem, hogy a TOYOTA elnöke derékban meghajolt az egész világ előtt.

Ismeretlen_16561 2010.02.26. 14:48:21

"My name is on every car. You have my personal commitment that Toyota will work vigorously and unceasingly to restore the trust of our customers." Akio Toyoda, kongresszusbeli meghallgatásán, 2010.02.23.
süti beállítások módosítása