HTML

ITÉlet

Egy multinacionális cégnél dolgozó informatikai manager szakmai blogja. Észrevételek, tapasztalatok szoftver fejlesztésről, vezetésről, managementről és hatékonyságról itthoni és külföldi példákon keresztül. Az informatikáról másképp...

Utolsó kommentek

  • 232323: Szóval managernek jó lenni, akkor dől a nagy lé, felelősség meg számonkérés sehol. Krém. (2019.10.31. 15:24) Kirúgják-e a menedzsert ha hibázik?
  • Simon Géza: "A következő forradalmi áttörés, nagy dobás, ami megint tőzsdei felfutáshoz vezet, az nem valamilyen informatikai dolog lesz, hanem egészen más." Ha a generic AI nem informatikai, akkor igazad van.... (2018.02.19. 07:01) Az IT jövője
  • pggp: @AnyTink: Köszi, de én csak egy blog olvasó vagyok, aki jól tudja használni a keresőt ;-) (2017.10.17. 07:19) Milyen volt hazaköltözni?
  • AnyTink: @pggp: :) Gratulálok a család bővüléséhez és a sikeres 'hazatelepedéshez'. Mi most gondolkodunk a hazaköltözésen és jó olvasni mások élményéről! Köszönöm az írásod :) (2017.10.16. 18:49) Milyen volt hazaköltözni?
  • pggp: Tulajdonképpen igen, alakult valami: akocsis.com "2017 április, Dália eloször Szentesen" ;-) (2017.06.06. 21:51) Milyen volt hazaköltözni?
  • Utolsó 20

A kommunikáció mélységei.

A kommunikáció mélységei.

A tegnapi hosszabb írás után most egy rövidebb…

Egyik munkatársam emailt írt, hogy okvetlenül hívjam fel. Megijedtem, hogy mi lehet az a fontos és komplex dolog, amiről beszélni akar. Fontos, mert az email nem elég gyors, és komplex, mert különben leírta volna emailben.

Felhívtam, és egy lényegtelen aprósággal kapcsolatban tett fel 1 rövid kérdést.

Amit igazából emailben is feltehetett volna. Azt leírni, hogy hívjam fel, tovább tartott, mintha magát a kérdést tette volna fel. Igazából mindkettőnk idejéből értékes perceket rabolt el a felesleges telefonhívással.

Az meg sem fordul a fejemben, hogy azért nem írta le rögtön a kérdését, mert feltételezte, hogy nem válaszolok mailekre.

Az jó dolog, hogy legalább megpróbált kommunikálni, de talán jó lenne megtanulni, hogy melyik kommunikációs csatorna mire való és mikor melyiket válasszuk.

Persze lehetett volna rosszabb is: ha mondjuk IM-en küld egy üzenetet, hogy mindjárt ír egy mailt, amiben szól hogy hívjam fel, a telefonon pedig elmondja hogy már ott kellene lennie a fax üzenetnek amit küldött. Hajrá hatékonyság!

Címkék: kommunikáció

A bejegyzés trackback címe:

https://akocsis.blog.hu/api/trackback/id/tr185211486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tupacko · http://webpillango.org/ 2011.02.17. 19:04:42

Hat igen, jo kommunikacios keszsegekre vall, akar csak a kovetkezo eset http://dilbert.com/strips/comic/2001-12-28/
süti beállítások módosítása