HTML

ITÉlet

Egy multinacionális cégnél dolgozó informatikai manager szakmai blogja. Észrevételek, tapasztalatok szoftver fejlesztésről, vezetésről, managementről és hatékonyságról itthoni és külföldi példákon keresztül. Az informatikáról másképp...

Utolsó kommentek

  • 232323: Szóval managernek jó lenni, akkor dől a nagy lé, felelősség meg számonkérés sehol. Krém. (2019.10.31. 15:24) Kirúgják-e a menedzsert ha hibázik?
  • Simon Géza: "A következő forradalmi áttörés, nagy dobás, ami megint tőzsdei felfutáshoz vezet, az nem valamilyen informatikai dolog lesz, hanem egészen más." Ha a generic AI nem informatikai, akkor igazad van.... (2018.02.19. 07:01) Az IT jövője
  • pggp: @AnyTink: Köszi, de én csak egy blog olvasó vagyok, aki jól tudja használni a keresőt ;-) (2017.10.17. 07:19) Milyen volt hazaköltözni?
  • AnyTink: @pggp: :) Gratulálok a család bővüléséhez és a sikeres 'hazatelepedéshez'. Mi most gondolkodunk a hazaköltözésen és jó olvasni mások élményéről! Köszönöm az írásod :) (2017.10.16. 18:49) Milyen volt hazaköltözni?
  • pggp: Tulajdonképpen igen, alakult valami: akocsis.com "2017 április, Dália eloször Szentesen" ;-) (2017.06.06. 21:51) Milyen volt hazaköltözni?
  • Utolsó 20

A 21. század egyre növekvő kívánalmai mellett a modern manager számára alapvető, hogy egyszerre két helyen, egyszerre több feladaton dolgozzon. 200% teljesítmény a minimum! Ha elolvasod ezt a cikket, megtanulod azt, hogyan lehetsz egyszerre két meeting, hogyan duplázd meg a teljesítményedet, és hogyan érj el +150% elégedettséget! (Milyen jól hangzik, kár hogy nem igaz)

Hogyan tudnak a 21. század manager/mágusai varázslatos módon egyszerre két helyen lenni, egyszerre két megbeszélésen részt venni?

Felejtsd el az amatőr „beviszem a notebook-ot a meetingre" fogást - ennél lehet sokkal profibban is csinálni.

 

Az egyik alapvető technika, hogy a megbeszéléseket ne személyesen, hanem telefonon intézzük. Ez lehetőséget ad arra, hogy miközben a telefont lenémítjuk (mute), közben emaileket dolgozzunk fel, vagy Messenger-en/üzenetküldőn egy másik személlyel beszélgessünk. Ha hozzánk szólnak, akkor beleszólunk a telefonba (nem elfelejteni a mute-ot!), amíg nem addig pedig lehet dolgozni.

A mute nagyon fontos, ne hallja mindenki, hogy éppen géppuskaként gépelünk egy levelet!

Igazából az sem gond, ha olyannak írjuk levelet, aki a telefonkonferencián részt vesz. Az már sokkal inkább ciki, ha azonnal válaszol: miközben elvileg beszélgetnünk kellene valami fontos dologról, egyikünk sem figyel J

 

Aki nagyon dörzsölt, annak két telefonja van (pl. asztali + mobil kombináció). Hogy miért? Mert amíg az egyiken telefonkonferencián „vesz részt", közben a másikon tud telefonálni (esetleg egy másik telefonkonferencián részt venni). Az embernek ugye két füle és két keze van... a gyakorlatban meglepően jól működik...

 

További technika az, hogy ugyanazon időpontra két megbeszélést szervezünk. A rövidebb/egyszerűbb megbeszéléssel gyorsan végzünk, elvégre a lényeget gyorsan el lehet intézni. Ha mégse így alakulna, akkor kérjünk elnézést és hagyjuk ott a társaságot - elvégre fontos emberek vagyunk, az időnk drága!
A másikról megbeszélésről késünk, úgyis a többiek is késni fognak. Ha mégis időben érkeznének, majd megvárnak.

 

Egyeseknek persze mindez túlságosan kispályás. Vannak, akik már az egyetemen is 3 előadásra jártak egyszerre (legalábbis az időpontok szerint).

Címkék: humor menedzsment management

A bejegyzés trackback címe:

https://akocsis.blog.hu/api/trackback/id/tr605211268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szántó Péter 2009.12.01. 15:48:55

erre az esetre rengeteg tanmese van, a lényeg az, hogy bármekkora szekrényed van mindig tele fogod rakni, illetve mindig egy pár dolognak már nem lesz hely. Végsö soron mindegy, hogy mekkora a szekrényed ugy sem fogsz beleférni, ha a mentalitásod nem változtatod meg. Ha már tudsz egyszerre 2 konferencián részt venni, akkor majd 3 lesz a cél, és igy tovább... Ez ez egész egy kicsit rossz irányba mutat, talán ha csak annyi munkát vállalnál be amennyi reális, akkor nem kéne kompromisszumot kötni a minöség terén, mert az ugy nem minöség, hogy egyszerre 2-3 dolgot csinálsz. Persze tudom, hogy presztizs kérdés, hogy minnél több munkát bevállaljon az ember, de miért is, ha már az nem reális... ?
süti beállítások módosítása