A 21. század egyre növekvő kívánalmai mellett a modern manager számára alapvető, hogy egyszerre két helyen, egyszerre több feladaton dolgozzon. 200% teljesítmény a minimum! Ha elolvasod ezt a cikket, megtanulod azt, hogyan lehetsz egyszerre két meeting, hogyan duplázd meg a teljesítményedet, és hogyan érj el +150% elégedettséget! (Milyen jól hangzik, kár hogy nem igaz) Hogyan tudnak a 21. század manager/mágusai varázslatos módon egyszerre két helyen lenni, egyszerre két megbeszélésen részt venni? Felejtsd el az amatőr „beviszem a notebook-ot a meetingre" fogást - ennél lehet sokkal profibban is csinálni. Az egyik alapvető technika, hogy a megbeszéléseket ne személyesen, hanem telefonon intézzük. Ez lehetőséget ad arra, hogy miközben a telefont lenémítjuk (mute), közben emaileket dolgozzunk fel, vagy Messenger-en/üzenetküldőn egy másik személlyel beszélgessünk. Ha hozzánk szólnak, akkor beleszólunk a telefonba (nem elfelejteni a mute-ot!), amíg nem addig pedig lehet dolgozni. A mute nagyon fontos, ne hallja mindenki, hogy éppen géppuskaként gépelünk egy levelet! Igazából az sem gond, ha olyannak írjuk levelet, aki a telefonkonferencián részt vesz. Az már sokkal inkább ciki, ha azonnal válaszol: miközben elvileg beszélgetnünk kellene valami fontos dologról, egyikünk sem figyel J Aki nagyon dörzsölt, annak két telefonja van (pl. asztali + mobil kombináció). Hogy miért? Mert amíg az egyiken telefonkonferencián „vesz részt", közben a másikon tud telefonálni (esetleg egy másik telefonkonferencián részt venni). Az embernek ugye két füle és két keze van... a gyakorlatban meglepően jól működik... További technika az, hogy ugyanazon időpontra két megbeszélést szervezünk. A rövidebb/egyszerűbb megbeszéléssel gyorsan végzünk, elvégre a lényeget gyorsan el lehet intézni. Ha mégse így alakulna, akkor kérjünk elnézést és hagyjuk ott a társaságot - elvégre fontos emberek vagyunk, az időnk drága! Egyeseknek persze mindez túlságosan kispályás. Vannak, akik már az egyetemen is 3 előadásra jártak egyszerre (legalábbis az időpontok szerint).
A másikról megbeszélésről késünk, úgyis a többiek is késni fognak. Ha mégis időben érkeznének, majd megvárnak.
Címkék: humor menedzsment management
A bejegyzés trackback címe:
https://akocsis.blog.hu/api/trackback/id/tr605211268
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Szántó Péter 2009.12.01. 15:48:55
erre az esetre rengeteg tanmese van, a lényeg az, hogy bármekkora szekrényed van mindig tele fogod rakni, illetve mindig egy pár dolognak már nem lesz hely. Végsö soron mindegy, hogy mekkora a szekrényed ugy sem fogsz beleférni, ha a mentalitásod nem változtatod meg. Ha már tudsz egyszerre 2 konferencián részt venni, akkor majd 3 lesz a cél, és igy tovább... Ez ez egész egy kicsit rossz irányba mutat, talán ha csak annyi munkát vállalnál be amennyi reális, akkor nem kéne kompromisszumot kötni a minöség terén, mert az ugy nem minöség, hogy egyszerre 2-3 dolgot csinálsz. Persze tudom, hogy presztizs kérdés, hogy minnél több munkát bevállaljon az ember, de miért is, ha már az nem reális... ?
Utolsó kommentek